Często pytacie, jak 2do2 wsłuchuje się w głosy klientów podczas usprawniania funkcjonalności aplikacji. Dlatego dzisiaj opowiemy Wam, jak rozbudowałyśmy panel archiwum, by bardziej odpowiadał potrzebom zgłaszających się do nas organizacji.
Początki
Gdy w 2018 roku stworzyłyśmy 2do2 przeszukiwanie projektów było możliwe tylko w aktywnych projektach. Użytkownik logował się do panelu aplikacji i w gąszczu wszystkich wgranych projektów szukał potrzebnych mu danych. Gdy było ich kilka, wyszukiwanie np. jednej faktury stawało się uciążliwe. Jedna z organizacji, która wykupiła 2do2, poprosiła o uproszczenie wyszukiwania, proponując od razu rozwiązanie – dodanie wyszukiwarki do archiwum.
Działanie
Nasz zespół projektowy szybko przeanalizował sprawę i skonsultował pomysł z trzema innymi klientami. Organizacje odpowiedziały z entuzjazmem, więc przystąpiliśmy do pracy. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyszukiwarkę, a następnie przystąpiliśmy do testowania, ponieważ każda nowa funkcjonalność 2do2 jest szczegółowo sprawdzana. W okresie testowym organizacje mogły zgłaszać poprawki, a my mieliśmy czas na wprowadzenie niezbędnych zmian. Dzięki temu dzisiaj wyszukiwanie projektów w archiwum jest banalnie proste.
Panel archiwum dziś
Obecnie możesz szukać całych projektów w archiwum, ale także wyszukiwać pojedyncze dane z dokumentów kosztowych. Wystarczy tylko, że w wyszukiwarce wpiszesz odpowiednie parametry (np. datę wystawienia dokumentu albo jego opis), a 2do2 wyświetli Ci poszukiwany projekt.
Skąd dowiem się, że 2do2 wprowadziło nowe funkcje?
Skoro wprowadzacie zmiany na bieżąco, skąd dowiem się, że 2do2 zyskało nowe funkcje? – zapyta ktoś. Bardzo słuszne pytanie! O mniejszych zmianach informujemy na fanpage’u 2do2 (polub nas tutaj, by być na bieżąco!). Gdy zmiany są większe, albo gdy wprowadzamy kilka usprawnień naraz, informacje do wszystkich klientów wysyłamy mailowo. Od razu tłumaczymy, w jaki sposób organizacje mogą korzystać z nowych funkcji.