Wiemy, że często organizacje inwestują w narzędzia, których zespół nie chce używać. „Porzucanie” nowych narzędzi jest często związane 1) z energią potrzebną na naukę i wdrożenie narzędzia i 2) przydatnością narzędzia w organizacji.
Nauka narzędzia i wdrożenie. Stworzyliśmy 2do2 tak, aby było łatwe i intuicyjne. Narzędzie jest więc proste w nauce i obsłudze. Przykładamy również dużą wagę do wdrożenia 2do2 w organizacji. Na starcie otrzymujecie od nas wsparcie (spotkania wdrożeniowe, instruktaże). Z naszego doświadczenia wynika, że wdrożenie 2do2 do pracy w organizacji zajmuje od 2 do 6 godzin (zależnie od wielkości zespołu oraz ilości danych, które na start wprowadzacie).
Przydatność narzędzia. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie czy 2do2 odpowiada na potrzeby Twojej organizacji zapraszamy do lektury innych pytań w tej sekcji. Możesz samodzielnie przetestować narzędzie podczas okresu testowego. Zachęcamy również do poczytania o doświadczeniu osób, które już skorzystały z 2do2(w zakładce „Baza wiedzy”).
2do2 zostało opracowane przez osoby, które mają wieloletnie doświadczenie pracy w organizacjach pozarządowych i doskonale wiedzą, jakie parametry powinno mieć i jakie potrzeby powinno spełniać narzędzie, aby realnie pomóc w obsłudze pracy administracyjno-finansowej organizacji. Wiemy też, że takie narzędzie musi być intuicyjne. Dlatego 2do2 można z łatwością i szybko opanować. Organizujemy też bezpłatne spotkania wdrożeniowe, aby pomóc użytkownikom rozpocząć korzystanie z aplikacji. Jest to narzędzie przyjazne również osobom, które nie przepadają za nowymi technologiami i skomplikowanymi programami rozliczeniowymi.
Dodatkowo posiadamy zespół help-desk, do którego można zgłosić się z pytaniem nt. aplikacji i uzyskać szybką i rzetelną odpowiedź.
Korzystanie z naszej aplikacji to nie tylko oszczędność czasu, ale również zaoszczędzenie energii i nerwów. Dzięki 2do2 organizacje mogą szybko i efektywnie prowadzić nawet najbardziej złożone budżety projektów, radząc sobie z codziennymi wyzwaniami operacyjnymi. Nasze narzędzie pozwala użytkownikom osiągać wyjątkowe oszczędności czasu (oszczędność do 30-50% czasu poświęcanego wcześniej na rozliczenia), obniżając liczbę popełnianych błędów nawet o 90%. Dzięki temu organizacje mogą efektywniej wykorzystywać swoje zasoby, a jedna osoba może sprawnie zarządzać nawet kilkunastoma projektami.
Aplikacja 2do2 to nie tylko usprawnienie prowadzenia projektów. 2do2 pozwala na ZARZĄDZANIE CAŁOŚCIĄ FINANSÓW organizacji. Jest to wygodne narzędzie do współpracy pomiędzy zarządem, koordynatorami a księgowością.
Patrzymy na nasze wsparcie dla organizacji wielowymiarowo. Nie tylko dostarczamy Aplikację skrojoną do potrzeb NGO. Wiemy, że równie ważne są osoby pracujące w organizacjach. Dlatego też wasze zespoły mogą stale korzystać ze wsparcia naszych konsultantów.
2do2 jest przeznaczone dla organizacji działających na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, jak również dla wszelkich innych instytucji, które realizują granty.
Jeśli reprezentujesz Stowarzyszenie, Fundacje, Koło Gospodyń Wiejskich, Ochotniczą Straż Pożarną, Organizację kościelną, Federację organizacji, Klub Sportowy– to rozwiązanie MOŻE JEST DLA CIEBIE!
Jest to narzędzie dla koordynatorów projektów i zarządów organizacji, wspomagające usprawnienie współpracy z księgowymi (nie zastępuje programów księgowych).
Jeśli przychody Twojej organizacji (tzn. przychody zarówno z nieodpłatnej i odpłatnej działalności statutowej, jak również z działalności gospodarczej, etc.) za ubiegły rok nie przekroczyły 80 000 zł, kwalifikujesz się do bezpłatnej wersji 2do2.
Do wersji bezpłatnej kwalifikują się również organizacje założone mniej niż rok temu, które nie przygotowywały jeszcze sprawozdania lub nie zamknęły roku finansowego.
Rozumiemy, że licencja może być dla niektórych organizacji wyzwaniem finansowym.
Pamiętajcie, że koszty zakupu licencji organizacja może pokryć z kosztów administracyjnych w projektach, zakupu oprogramowania lub kosztów związanych z rozliczeniami finansowymi, można je oczywiście również pokryć z innych niż projektowe, przychodów organizacji.
Jeśli dla Waszej organizacji pokrycie tych wydatków jest jednak niemożliwe – odezwijcie się do nas. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie, aby uczynić korzystanie z 2do2 możliwym.
Warto też podkreślić, że po wdrożeniu narzędzia 2do2, nakłady pracy Twojej organizacji mogą się zmniejszyć nawet o połowę, co przekłada się na oszczędności w perspektywie długoterminowej oraz możliwość realizowania większej liczby projektów tymi samymi siłami.
Tak. 2do2 działa na różnych systemach operacyjnych, zarówno na macOS, jak i na Windowsie, i Linuksie. To aplikacja WWW, która działa za pośrednictwem przeglądarki WWW (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge).
Tak, dbamy o bezpieczeństwo danych organizacji korzystających z 2do2. Używamy tylko certyfikowanych serwerów. Hosting, z którego korzystamy, zapewnia kopię zapasową, a serwery są zabezpieczone zgodnie z wymogami RODO, tak aby Wasze dane były bezpieczne.
Aplikacja jest regularnie aktualizowana i supportowana, również pod kątem bezpieczeństwa.
Wszystkim użytkownikom i użytkowniczkom 2do2 zapewniamy stały dostęp do help-desk. Odpowiadamy na wszystkie pytania związane z używaniem narzędzia, rozwiązujemy ewentualne problemy. Naszym standardem jest udzielanie odpowiedzi w ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia, jednak przeważnie reagujemy szybciej. Dbamy o to, aby nasze organizacje otrzymywały zarówno szybką, jak i skuteczną pomoc.
Potwierdzają to oceny, jakie otrzymujemy odnośnie naszej pracy–w ostatniej ewaluacji help-desk został oceniony na 4,95 w 5-cio punktowej skali!
Od momentu startu w 2018 roku aplikacja stale się rozwija, wprowadzając nowe funkcjonalności na podstawie potrzeb i feedbacku od użytkowników. Od 2024 roku uruchomiliśmy narzędzie do budżetowania dla NGO.
Śledzimy rynek NGO, potrzeby organizacji oraz zmieniające się przepisy prawa, tak aby jak najlepiej odpowiadać zarówno na stare jak i na nowe wyzwania.
Dobrze rozumiemy obawy i wątpliwości związane z procesem wdrażania nowego narzędzia: Czy damy sobie radę? Czy wiążę się z dużą zmianą w naszej codziennej pracy? Czy same damy sobie radę? Dlatego szczególną uwagę poświęcamy organizacjom w okresie wdrożenia narzędzia 2do2 i oferujemy stałe wsparcie po jego wdrożeniu. Organizujemy spotkania grupowe i indywidualne, pomagamy także w tym, aby dostosować sposób używania 2do2 do specyficznych realiów pracy i systemu obiegu dokumentów w twojej organizacji. Dodatkowo, narzędzie 2do2 ma wbudowaną funkcję importu danych. Można dzięki niej przenieść dane, na których pracuje Wasza organizacja z dotychczasowego narzędzia lub systemu do 2do2. W zależności od tego, jak wygląda aktualny system lub narzędzie stosowane w Twojej organizacji, wdrożenie 2do2 może zająć od 2 do 6 godzin (na czas wdrożenia wpływa także ilości danych do przeniesienia).
Świetne pytanie! Organizacja nie będzie się rozwijać bez narzędzi usprawniających pracę, ale należy wybierać je z głową. Abyś mógł/ mogła samodzielnie podjąć decyzję o tym, czy 2do2 jest dobrym wyborem dla Twojej organizacji, zapraszamy na bezpłatny tydzień testowy oraz bezpłatne spotkanie wdrożeniowe online.
Organizacje, które zdecydowały się na 2do2 szacują, że dzięki 2do2 oszczędzają 30-50% czasu w porównaniu z tym, ile czasu wcześniej poświęcały na rozliczenia, papierologię i tworzenia zestawień finansowych. Dodatkowo narzędzie 2do2 pomaga zmniejszyć liczbę błędów przy zestawieniach aż o 90%! Dane pochodzą z rozmów z użytkownikami – organizacjami oraz księgowymi pracującymi na 2do2. Mogą dzięki temu zrobić więcej – tymi samymi siłami. W 2do2 jedna osoba koordynująca może poprowadzić nawet kilkanaście projektów!
W organizacjach, które zdecydowały się na 2do2, zarządy wykorzystują również 2do2 jako narzędzie do zarządzania CAŁOŚCIĄ FINANSÓW organizacji. Mają dzięki temu wgląd w bieżący stan finansów swojej organizacji, w stopień postępu wydatkowania w poszczególnych projektach i na innych źródłach finansowania. Mogą też ustalić stan konta i porównać z własnymi danymi.
Aby dowiedzieć się czy organizacje, które wdrożyły narzędzie 2do2 są z nas zadowoleni, zapraszamy do Bazy wiedzy (historie użytkowników) oraz do zakładki „Klienci”.
Bardzo zależy nam na tym, żeby organizacje były zadowolone z 2do2 i regularnie pytamy o ich opinie i ocenę narzędzi i naszej pracy. W zakładce „Klienci” oraz w zakładce „Baza wiedzy” znajdziesz opinie użytkowników, oraz dłuższe historie jak 2do2 wsparło działania konkretnych organizacji. W ewaluacji nasi klienci wystawili nam ocenę 4,94 w 5-cio punktowej skali!
Jesteśmy dumni, że jedna z najczęstszych ścieżek, jaką trafiają do nas nowe organizacje, to polecenia od zadowolonych organizacji, które już korzystają z 2do2!
Informacje o aktualnym cenniku znajdziesz w zakładce Cennik.
Aplikacja jest samofinansującym się przedsięwzięciem non-profit. Od powstania 2do2 utrzymujemy serwis z opłat organizacji użytkujących 2do2 Dzięki temu 2do2 pozostaje stabilne i niezależne od grantów.
Dzięki zbieranym opłatom za licencje opłacamy bieżące koszty prowadzenia aplikacji, bieżącą obsługę informatyczną, serwery z odpowiednimi zabezpieczeniami, a także nasz super zespół help-desk, który jest stale do waszej dyspozycji.
Koszty aplikacji zostały tak skalkulowane, aby zawsze wynosiły mniej niż 2% budżetu rocznego waszej organizacji.
Na naszą pracę patrzymy systemowo. Chcemy, aby narzędzie 2do2 wspierało rozwój III sektora – wasz rozwój! Dlatego najmniejsze organizacje mają dostęp do 2do2 ZUPEŁNIE BEZPŁATNIE, dwa kolejne progi cenowe to również cena promocyjna (poniżej kosztów dostarczenia).
Zebraliśmy w jedno miejsce pytania, które najczęściej zadają nasi klienci. Uważasz, że powinniśmy coś dodać do tej listy? Napisz do nas!
Nasza aplikacja to intuicyjne narzędzie. Tych, którzy się wahają, bo niespecjalnie lubią się z technologiami, uspokajamy. Wszyscy są zaproszeni na nasze bezpłatne szkolenie wdrożeniowe. Z naszego doświadczenia wynika, że nawet osoby, które nigdy nie używały podobnych aplikacji, już po 30-45 minutach instruktażu bez problemu odnajdują się w 2do2. Osoby, które dobrze sobie radzą z narzędziami online mogą rozpocząć używanie 2do2 praktycznie od ręki.
Tak. 2do2 działa na różnych systemach operacyjnych, zarówno na macOS, jak i na Windowsie, i Linuksie. To aplikacja WWW, która działa za pośrednictwem przeglądarki WWW (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge).
Środki na opłacenie licencji (o ile korzystacie z wersji płatnej) można wpisać do projektów (w ramach kosztów administracyjnych czy pośrednich), sfinansować z przychodów z działalności odpłatnej albo z 1% czy składek członkowskich. Nakłady pracy, które poświęcacie na przygotowanie sprawozdań, szukanie błędów czy przygotowywanie skomplikowanych narzędzi rozliczeniowych zmniejszą się nawet o połowę!
Zwykle konta testowe zakładamy na okres 7 dni. Jeśli jednak organizacja potrzebuje wydłużenia tego okresu jest to możliwe.
Jeżeli Twoja organizacja nie przekroczyła 80 000 zł przychodu za ubiegły rok – kwalifikuje się do bezpłatnej wersji.
Jak najbardziej! 2do2 skierowane jest do wszystkich instytucji, które działają, realizując granty. Jeśli reprezentujesz klub sportowy, Ochotniczą Straż Pożarną czy duże stowarzyszenie, to jak najbardziej, 2do2 pomoże rozliczać Ci Twoje projekty. Nasza aplikacja została stworzona na potrzeby organizacji działających na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, a zatem Stowarzyszenia, Fundacje, Koła Gospodyń Wiejskich, Ochotnicze Straże Pożarne, Organizacje kościelne, Federacje organizacji, Kluby Sportowe skorzystają z 2do2.
Hosting, z którego korzystamy, gwarantuje kopię zapasową. Nasze serwery zabezpieczamy zgodnie z wymogami RODO. Aplikacja 2do2 jest na bieżąco aktualizowana, a nasi informatycy w razie problemów udzielają natychmiastowego wsparcia użytkownikom... Możesz spać spokojnie 🙂
Aplikacja nie jest systemem księgowym i nie zwalania z obowiązku prowadzenia księgowości. Jest narzędziem dla koordynatorów projektów i zarządów organizacji i pomaga w usprawnieniu współpracy z księgową. Nie zastępuje jednak programu księgowego.
Odpowiadamy w dni robocze. Nasz standard to 24 godziny, ale gdy możemy, to reagujemy szybciej. Dbamy o nasze organizacje i nie było jeszcze takiej trudności, której byśmy nie rozwiązali.
Aplikacja 2do2 jest inicjatywą Fundacji 2do2 i Stowarzyszenia Mierz Wysoko, które jest organizacją pożytku publicznego.
Projekt i realizacja: Michał Szymanderski-Pastryk – marketing zaangażowany społecznie