Aplikacja 2do2 - Najpopularniejsze narzędzie do kontroli finansów i projektów dla NGO

2do2 to rozwiązanie chmurowe, stworzone specjalnie dla organizacji pozarządowych. Dzięki 2do2 rozwiniesz pełny potencjał swojej organizacji, udoskonalisz pracę w obszarze finansów i zyskasz więcej czasu na realizację misji.

Wyobraź sobie

Wyobraź sobie organizację, w której finanse są pod pełną kontrolą, a Twój zespół samodzielnie i efektywnie zarządza projektami. Z aplikacją 2do2 błędy w rozliczeniach to przeszłość, współpraca z księgowością przebiega płynnie, a Ty masz stały wgląd w bieżący stan finansów. Dzięki naszym rozwiązaniom, Twoja organizacja będzie mogła skupić się na działaniach statutowych, a sprawnie działające biuro stanie się fundamentem jej rozwoju. Rozwiń skrzydła z aplikacją 2do2 i zyskaj narzędzie, które ułatwi monitorowanie i raportowanie nawet najbardziej złożonych projektów.

Wyzwanie

Zarządzanie finansami i projektami w organizacjach non-profit czy instytucjach społecznych bywa złożone. Od planowania, rozliczenia po raportowanie, każde niedopatrzenie może kosztować cenny czas i środki. Standardowe metody zarządzania nie zawsze nadążają za rosnącymi wymaganiami i dynamicznymi zmianami.

Nasze rozwiązanie

Aplikacja 2do2 to intuicyjne narzędzie o wielu funkcjach, które pozwala Twojej organizacji nie tylko zachować pełną kontrolę nad finansami, ale także skutecznie zarządzać projektami. Dzięki niej unikniesz błędów w rozliczeniach, ulepszysz współpracę z księgowością, a wszelkie raporty będą dostępne na wyciągnięcie ręki.

Co 2do2 zmieni w Twojej organizacji?

Korzyści aplikacji 2do2

Dzięki 2do2 zyskasz narzędzie, które pomoże Twojej organizacji rozwijać się i osiągać więcej.

Kontrola finansowa

Pełen wgląd w bieżący stan finansów Twojej organizacji – łatwe monitorowanie i raportowanie bez stresu.

Oszczędność czasu i zasobów

Z 2do2 eliminujesz zbędne procesy i maksymalizujesz efektywność zespołu, oszczędzisz nawet 40% przeznaczanego na rozliczenia.

Współpraca w zespole

Usprawnij organizację pracy, jasno dzieląc zadania w zespole oraz porządkując obieg dokumentów.

Usprawnienie pracy biura

Dzięki 2do2 Twoje biuro działa sprawnie, a Ty możesz skupić się na misji swojej organizacji.

Zainspiruj się sukcesami organizacji korzystających z 2do2

Poznaj historie organizacji takich jak Twoja i odkryj, jak 2do2 pomogło im usprawnić codzienną pracę oraz osiągnąć większy wpływ:

„Zarządzanie bez błędów i większe poczucie spokoju”

Związek Stowarzyszeń Polska Zielona Sieć korzysta z 2do2, aby zdejmować obciążenie psychiczne z zespołu i unikać błędów w skomplikowanych projektach. Aplikacja pozwala lepiej monitorować dotacje i terminy, dając zespołowi więcej przestrzeni na kluczowe działania.

Całość finansów w jednym miejscu – koniec z wieloma plikami

Stowarzyszenie „Dom Aniołów Stróżów” zamieniło skomplikowany system oparty na wielu arkuszach rozliczeniowych na jedną, intuicyjną Aplikację 2do2. Teraz zespół ma bieżący wgląd w finanse dużej organizacji w jednym miejscu, co znacznie ułatwia zarządzanie budżetem i raportowanie.

Efektywniejszy fundraising i większa samodzielność zespołu

Fundacja Feminoteka docenia 2do2 za przejrzystość danych, co pozwala zespołowi lepiej analizować swoje działania, wyciągać wnioski i rozwijać się m.in w obszarze fundraisingu. Dzięki aplikacji zespół może też działać niezależnie, bez konieczności angażowania prezeski w drobne decyzje podczas jej wyjazdów.

„Oszczędzamy kilka dni pracy każdego miesiąca”

Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Południowa Warmia obsługuje aż 28 projektów jednocześnie dzięki 2do2. Narzędzie pozwala jednemu koordynatorowi sprawnie zarządzać wszystkimi projektami i oszczędzać kilka dni w miesiącu, które wcześniej były poświęcane na ręczne porządkowanie danych.
Nasza aplikacja wspiera różne typy organizacji.

Najważniejsze funkcjonalności Aplikacji 2do2

Bieżący wgląd w stan realizacji projektów

Czytelne zestawienia finansowe

Uprawnienia dla każdego użytkownika

Możliwość jednoczesnej pracy przez kilka osób

Indywidualne szkolenie dla organizacji

Dla kogo?

2do2 to idealne narzędzie dla organizacji non-profit, instytucji społecznych, oraz wszelkich podmiotów, które zarządzają projektami i muszą dbać o precyzyjne rozliczenia. Aplikacja pomaga zaoszczędzić 40% czasu przeznaczanego na rozliczenia oraz ograniczyć o 80% liczbę błędów.

Jeśli reprezentujesz Stowarzyszenie, Fundację, Ochotniczą Straż Pożarną, Klub Sportowy czy Koło Gospodyń Wiejskich – to rozwiązanie może być dla ciebie. 

Dołącz do grona organizacji, które czerpią korzyści z 2do2. Rozpocznij darmowy okres próbny i przekonaj się, jak łatwo możesz osiągnąć pełną kontrolę nad finansami i projektami. 

Mniej stresu dla wszystkich w Twojej organizacji!

Więcej czasu

Dzięki 2do2 Twój zespół zyska do 50% czasu, który może wykorzystać na realizację działań statutowych lub odpoczynek.

Terminowość

2do2 pilnuje terminów i kalendarza projektu.

Mniejsza liczba błędów

Aplikacja pomaga unikać najczęściej pojawiających się błędów w rozliczeniach (m.in. pilnuje kwot, terminów, dublujących się dokumentów).

Co zyskujesz?

Korzystając z 2do2 otrzymasz

Kontrolę nad finansami w bezpiecznym miejscu

Stwórz dowolną liczbę kont użytkowników i projektów.

Bezpłatne szkolenie dla Twojego zespołu

Po założeniu konta upewnimy się, że Twój zespół jest gotowy do pracy na nowym narzędziu.

Bezpłatny Help-desk

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji, odpowiadając na wszystkie pytania na bieżąco.

Zaufali nam

Dbamy o każdą organizację, która zgłosiła się do nas po pomoc. Zaufało nam już ponad 500 organizacji z całej Polski. Aby dowiedzieć się jak 2do2 usprawniło pracę w Fundacji Polskie Forum Migracyjne, Stowarzyszeniu Operetka Wrocławska czy Polskiej Zielonej Sieci zajrzyj do Bazy Wiedzy.

Jako księgowa uważam, że 2do2 to najlepsze narzędzie pomocnicze w obsłudze księgowej podmiotów z III sektora. Z moich obserwacji klienci, którzy korzystają z oprogramowania liczbę błędów, które tworzyli, korzystając wcześniej z Excela, zredukowali prawie do zera.
Monika Steinke
Księgowa, specjalizacja NGO
W kwestii szkolenia pracowników z obsługi aplikacji zespół 2do2 jest bardzo pomocny. Zawsze, kiedy organizacja potrzebuje pomocy we wdrażaniu nowych osób może otrzymać natychmiastową pomoc od 2do2. Koszty wykupienia licencji w zderzeniu z zyskami dla organizacji są bardzo zadowalające.
Magdalena Ankiersztejn -Bartczak
Prezeska Fundacji Edukacji Społecznej
Dużą zaletą aplikacji jest jej wgląd w bieżące finanse projektu, jak i całej organizacji. Szczególnie polecam 2do2 organizacjom, które mają do rozliczenia więcej niż 5 projektów, albo finansują dany projekt z więcej niż jednego źródła. Aplikacja daje też możliwość jasnej analizy całego budżetu organizacji.
Dorota Kołakowska
Stowarzyszenie W.A.R.K.A
Aplikacja 2do2 to strzał w 10! Siłą 2do2 jest fakt, że została stworzona przez osoby z organizacji pozarządowych, które świetnie znają kontekst i potrzeby tej pracy. Wiedzą, że niektórzy nie lubią arkuszy rozliczeniowych i nie rozumieją formuł. Dzięki 2do2 każdy ma dostęp do ostatecznych wersji dokumentów i nie trzeba co chwila wracać z pytaniami do koordynatorów.
Joanna Piotrowska
Prezeska Zarządu Fundacji Feminoteka
Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że gdyby nie to, że mieliśmy wdrożone 2do2, nie bylibyśmy wstanie rozwinąć swoich działań pomocowych na taką skalę, na jaką rozwinęliśmy. Dzięki 2do2 mogliśmy pozyskiwać nowe projekty – jednocześnie zachowując płynność i sprawność w ich rozliczaniu.
Karolina Czerwińska
Prezeska Fundacji Polskie Forum Migracyjne
Aplikacja 2do2 to “kompletne” narzędzie dla NGO. Dzięki 2do2 monitorujemy różne źródła finansowania w jednym miejscu i nie są nam potrzebne inne programy do zarządzania finansami.
Maciej Rogóż
Wiceprezes, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży DOM ANIOŁÓW STRÓŻÓW

Nasi klienci

Narzędzia online dla NGO
Cennik

Ile to kosztuje?

Cena abonamentu zależy od rocznych przychodów* Twojej organizacji obliczanych na podstawie ostatniego sprawozdania finansowego.

Do 80 tys.

0 Miesięcznie
  • Pełen dostęp do platformy
  • Nieograniczona liczba kont
  • Nieograiczona liczba projektów
Free

80-150 tys.

85 Miesięcznie
  • Lub 760 zł rocznie
  • Pełen dostęp do platformy
  • Nieograniczona liczba kont
  • Nieograiczona liczba projektów

150-280 tys.

100 Miesięcznie
  • Lub 985 zł rocznie
  • Pełen dostęp do platformy
  • Nieograniczona liczba kont
  • Nieograiczona liczba projektów

280-800 tys.

185 Miesięcznie
  • Lub 1800 zł rocznie
  • Pełen dostęp do platformy
  • Nieograniczona liczba kont
  • Nieograiczona liczba projektów
Popularne

Ponad 800 tys.

350 Miesięcznie
  • Lub 3200 zł rocznie
  • Pełen dostęp do platformy
  • Nieograniczona liczba kont
  • Nieograiczona liczba projektów

*Przychody organizacji rozumiane są jako suma przychodów za rok ubiegły z: działalności statutowej (odpłatnej i nieodpłatnej) i działalności gospodarczej.

UEPIK 2do2

0-8 tys.

0 Miesięcznie
  •  

8001- 80 tys.

20 Miesięcznie
  • Lub 150 zł rocznie

80 001 – 150 tys.

85 Miesięcznie
  • Lub 760 zł rocznie

150 – 280 tys.

100 Miesięcznie
  • Lub 985 zł rocznie

280 – 800 tys.

185 Miesięcznie
  • Lub 1800 zł rocznie

Powyżej 800 tys.

350 Miesięcznie
  • Lub 3200 zł rocznie
0 +

Zarejestrowanych organizacji

0 +

Użytkowników

0 lat

Doświadczenia na rynku

0 +

Zakończonych projektów

Wygląd 2do2

Co znajdziesz w aplikacji?

Aby poznać pełnię Aplikacji załóż konto testowe i umów się na bezpłatne spotkanie z konsultantem, w ciągu 45 min sprawdzisz czy jest to rozwiązanie dla Ciebie.

Jak działa 2do2?

2do2 to narzędzie webowe dla NGO, umożliwiające zarządzanie projektami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. System pozwala na pracę kilku osób jednocześnie.

Administrator tworzy konta użytkowników i nadaje im uprawnienia. Dla każdego źródła finansowania tworzysz osobny projekt, w którym na bieżąco wprowadzasz koszty i monitorujesz wydatki.

Aplikacja obsługuje import i eksport danych (xls, csv, html) oraz generuje zestawienia finansowe, raporty i nadruki na dokumenty w sposób intuicyjny i szybki.

Chcę mieć 2do2 w mojej organizacji. Co dalej?

Sprawdź nas podczas okresu testowego.

Spotkaj się z konsultantem

Potwierdź otwarcie konta

Przekonaj się, kto dba o komfort Twojej pracy

Poznaj zespół 2do2

Aplikacja 2do2 jest tworzona przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w III sektorze. Łączymy wiedzę z zakresu księgowości, zarządzania finansami i projektami, by dostarczać rozwiązania idealnie dopasowane do specyfiki NGO. Z nami Twoja organizacja będzie gotowa na każde wyzwanie!

Natalia Kata

Menedżerka produktu

Ogarniaczka, sprawna menedżerka aplikacji, nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Od samego początku współtworzy 2do2. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla biznesu oraz dla NGO. Od wielu lat odpowiada za rozliczenia projektów i finanse w Stowarzyszeniu Mierz Wysoko. To tam podczas jednej nieprzespanej nocy nad stertą papierów zrodził się pomysł na 2do2.

Magdalena Szeniawska

Trenerka/konsultantka

Wizjonerka o nieskończonej liczbie pomysłów i zasobach energii. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy z wieloma organizacjami pozarządowymi oraz instytucjach publicznych. Prowadziła projekty o różnej skali i finansowaniu. Łączy pasję do pracy oraz spojrzenie systemowe. Jej pasją jest z praca z ludźmi, tworzenie innowacji oraz usprawnianie tego co nie działa.

Julia Koszeluk

Specjalistka ds. organizacji

Energia, zaangażowanie i kreatywność w ludzkiej postaci. Od małego działająca jako wolontariuszka w przeróżnych organizacjach, kilka lat temu postanowiła związać z nimi swoje życie zawodowe. W 2do2 zajmuje się kontaktem z beneficjentami, organizacją wydarzeń oraz tworzeniem treści na media społecznościowe.

Katarzyna Adamska-Dutkiewicz

Ekspertka ds. księgowych

W 2do2 odpowiada za wypracowywanie standardów i rozwiązań finansowych stosowanych w aplikacji.  Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi. Prowadzi szkolenia z zakresu księgowości i zarządzania finansami w NGO-sach.

Michał Grabowski

Główny programista

W branży IT od 20 lat. Od kilkunastu lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi. 2do2 to jego kolejne dziecko usprawniające pracę organizacji. W projekcie czuwa nad spójnością całego systemu, bezpieczeństwem i działa na rzecz rozwoju narzędzia. Entuzjasta wielu pasji.

Nasza historia

Aplikacja 2do2 została stworzona w 2018 roku przez Stowarzyszenie Mierz Wysoko.

Aplikacja 2do2 powstała w 2018 roku jako projekt Stowarzyszenia Mierz Wysoko, które od 2005 roku działa na rzecz wsparcia młodzieży i społeczności lokalnych. Założyciele, młodzi ludzie z wykształceniem psychologicznym i społecznym, postanowili pomóc młodszym w rozwijaniu potencjału, oferując innowacyjne rozwiązania i nowe ścieżki rozwoju.

W ciągu lat Stowarzyszenie realizowało szereg inicjatyw, takich jak streetworking, prowadzenie placówek wsparcia dziennego, kluby rodzinne, działania animacyjne, projekty rewitalizacyjne, upcycling rowerów oraz wilderness therapy. Doświadczenie w realizacji kilkunastu projektów rocznie uświadomiło nam brak odpowiednich narzędzi do zarządzania finansami NGO, co zainspirowało nas do stworzenia 2do2.

Dzięki wsparciu Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i programu Sektor 3.0 zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy to narzędzie. Od premiery w 2018 roku stale rozwijamy funkcjonalności aplikacji, która w 2024 roku wspiera już ponad %00 organizacji.

Od 2019 roku organizujemy szkolenia i konsultacje, wspierając organizacje pozarządowe w rozwoju. W 2022 roku powołaliśmy Fundację 2do2, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby III sektora.

Dziś aplikacja 2do2 jest prowadzona wspólnie przez Stowarzyszenie Mierz Wysoko i Fundację 2do2, a nasze rozwiązania pomagają organizacjom usprawniać działania i efektywniej zarządzać finansami.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją organizację z aplikacją 2do2!

Narzędzia online dla NGO

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Wiemy, że często organizacje inwestują w narzędzia, których zespół nie chce używać. „Porzucanie” nowych narzędzi jest często związane 1) z energią potrzebną na naukę i wdrożenie narzędzia i 2) przydatnością narzędzia w organizacji.

 

Nauka narzędzia i wdrożenie. Stworzyliśmy 2do2 tak, aby było łatwe i intuicyjne. Narzędzie jest więc proste w nauce i obsłudze. Przykładamy również dużą wagę do wdrożenia 2do2 w organizacji. Na starcie otrzymujecie od nas wsparcie (spotkania wdrożeniowe, instruktaże). Z naszego doświadczenia wynika, że wdrożenie 2do2 do pracy w organizacji zajmuje od 2 do 6 godzin (zależnie od wielkości zespołu oraz ilości danych, które na start wprowadzacie).

 

Przydatność narzędzia. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie czy 2do2 odpowiada na potrzeby Twojej organizacji zapraszamy do lektury innych pytań w tej sekcji. Możesz samodzielnie przetestować narzędzie podczas okresu testowego. Zachęcamy również do poczytania o doświadczeniu osób, które już skorzystały z 2do2(w zakładce „Baza wiedzy”).

2do2 zostało opracowane przez osoby, które mają wieloletnie doświadczenie pracy w organizacjach pozarządowych i doskonale wiedzą, jakie parametry powinno mieć i jakie potrzeby powinno spełniać narzędzie, aby realnie pomóc w obsłudze pracy administracyjno-finansowej organizacji. Wiemy też, że takie narzędzie musi być intuicyjne. Dlatego 2do2 można z łatwością i szybko opanować. Organizujemy też bezpłatne spotkania wdrożeniowe, aby pomóc użytkownikom rozpocząć korzystanie z aplikacji. Jest to narzędzie przyjazne również osobom, które nie przepadają za nowymi technologiami i skomplikowanymi programami rozliczeniowymi.
Dodatkowo posiadamy zespół help-desk, do którego można zgłosić się z pytaniem nt. aplikacji i uzyskać szybką i rzetelną odpowiedź.

Korzystanie z naszej aplikacji to nie tylko oszczędność czasu, ale również zaoszczędzenie energii i nerwów. Dzięki 2do2 organizacje mogą szybko i efektywnie prowadzić nawet najbardziej złożone budżety projektów, radząc sobie z codziennymi wyzwaniami operacyjnymi. Nasze narzędzie pozwala użytkownikom osiągać wyjątkowe oszczędności czasu (oszczędność do 30-50% czasu poświęcanego wcześniej na rozliczenia), obniżając liczbę popełnianych błędów nawet o 90%. Dzięki temu organizacje mogą efektywniej wykorzystywać swoje zasoby, a jedna osoba może sprawnie zarządzać nawet kilkunastoma projektami.

Aplikacja 2do2 to nie tylko usprawnienie prowadzenia projektów. 2do2 pozwala na ZARZĄDZANIE CAŁOŚCIĄ FINANSÓW organizacji. Jest to wygodne narzędzie do współpracy pomiędzy zarządem, koordynatorami a księgowością.

Patrzymy na nasze wsparcie dla organizacji wielowymiarowo. Nie tylko dostarczamy Aplikację skrojoną do potrzeb NGO. Wiemy, że równie ważne są osoby pracujące w organizacjach. Dlatego też wasze zespoły mogą stale korzystać ze wsparcia naszych konsultantów.

2do2 jest przeznaczone dla organizacji działających na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, jak również dla wszelkich innych instytucji, które realizują granty.

Jeśli reprezentujesz Stowarzyszenie, Fundacje, Koło Gospodyń Wiejskich, Ochotniczą Straż Pożarną, Organizację kościelną, Federację organizacji,  Klub Sportowy– to rozwiązanie MOŻE JEST DLA CIEBIE!

Jest to narzędzie dla koordynatorów projektów i zarządów organizacji, wspomagające usprawnienie współpracy z księgowymi (nie zastępuje programów księgowych).

Jeśli przychody Twojej organizacji (tzn. przychody zarówno z nieodpłatnej i odpłatnej działalności statutowej, jak również z działalności gospodarczej, etc.) za ubiegły rok nie przekroczyły 80 000 zł, kwalifikujesz się do bezpłatnej wersji 2do2.

Do wersji bezpłatnej kwalifikują się również organizacje założone mniej niż rok temu, które nie przygotowywały jeszcze sprawozdania lub nie zamknęły roku finansowego.

Rozumiemy, że licencja może być dla niektórych organizacji wyzwaniem finansowym.

Pamiętajcie, że koszty zakupu licencji organizacja może pokryć z kosztów administracyjnych w projektach, zakupu oprogramowania lub kosztów związanych z rozliczeniami finansowymi, można je oczywiście również pokryć z innych niż projektowe, przychodów organizacji.

Jeśli dla Waszej organizacji pokrycie tych wydatków jest jednak niemożliwe – odezwijcie się do nas. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie, aby uczynić korzystanie z 2do2 możliwym.

Warto też podkreślić, że po wdrożeniu narzędzia 2do2, nakłady pracy Twojej organizacji mogą się zmniejszyć nawet o połowę, co przekłada się na oszczędności w perspektywie długoterminowej oraz możliwość realizowania większej liczby projektów tymi samymi siłami.

Tak. 2do2 działa na różnych systemach operacyjnych, zarówno na macOS, jak i na Windowsie, i Linuksie. To aplikacja WWW, która działa za pośrednictwem przeglądarki WWW (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge).

Tak, dbamy o bezpieczeństwo danych organizacji korzystających z 2do2. Używamy tylko certyfikowanych serwerów. Hosting, z którego korzystamy, zapewnia kopię zapasową, a serwery są zabezpieczone zgodnie z wymogami RODO, tak aby Wasze dane były bezpieczne.

Aplikacja jest regularnie aktualizowana i supportowana, również pod kątem bezpieczeństwa.

Wszystkim użytkownikom i użytkowniczkom 2do2 zapewniamy stały dostęp do help-desk. Odpowiadamy na wszystkie pytania związane z używaniem narzędzia, rozwiązujemy ewentualne problemy. Naszym standardem jest udzielanie odpowiedzi w ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia, jednak przeważnie reagujemy szybciej. Dbamy o to, aby nasze organizacje otrzymywały zarówno szybką, jak i skuteczną pomoc.

Potwierdzają to oceny, jakie otrzymujemy odnośnie naszej pracy–w ostatniej ewaluacji help-desk został oceniony na 4,95 w 5-cio punktowej skali!

Od momentu startu w 2018 roku aplikacja stale się rozwija, wprowadzając nowe funkcjonalności na podstawie potrzeb i feedbacku od użytkowników. Od 2024 roku uruchomiliśmy narzędzie do budżetowania dla NGO.

Śledzimy rynek NGO, potrzeby organizacji oraz zmieniające się przepisy prawa, tak aby jak najlepiej odpowiadać zarówno na stare jak i na nowe wyzwania.

Dobrze rozumiemy obawy i wątpliwości związane z procesem wdrażania nowego narzędzia: Czy damy sobie radę? Czy wiążę się z dużą zmianą w naszej codziennej pracy? Czy same damy sobie radę? Dlatego szczególną uwagę poświęcamy organizacjom w okresie wdrożenia narzędzia 2do2 i oferujemy stałe wsparcie po jego wdrożeniu. Organizujemy spotkania  grupowe i indywidualne, pomagamy także w tym, aby dostosować sposób używania 2do2 do specyficznych realiów pracy i systemu obiegu dokumentów w twojej organizacji. Dodatkowo, narzędzie 2do2 ma wbudowaną funkcję importu danych. Można dzięki niej przenieść dane, na których pracuje Wasza organizacja z dotychczasowego narzędzia lub systemu do 2do2. W zależności od tego, jak wygląda aktualny system lub narzędzie stosowane w Twojej organizacji, wdrożenie 2do2 może zająć od 2 do 6 godzin (na czas wdrożenia wpływa także ilości danych do przeniesienia).

Świetne pytanie! Organizacja nie będzie się rozwijać bez narzędzi usprawniających pracę, ale należy wybierać je z głową. Abyś mógł/ mogła samodzielnie podjąć decyzję o tym, czy 2do2 jest dobrym wyborem dla Twojej organizacji, zapraszamy na bezpłatny tydzień testowy oraz bezpłatne spotkanie wdrożeniowe online.

Organizacje, które zdecydowały się na 2do2 szacują, że dzięki 2do2 oszczędzają 30-50% czasu w porównaniu z tym, ile czasu wcześniej poświęcały na rozliczenia, papierologię i tworzenia zestawień finansowych. Dodatkowo narzędzie 2do2 pomaga zmniejszyć liczbę błędów przy zestawieniach aż o 90%! Dane pochodzą z rozmów z użytkownikami – organizacjami oraz księgowymi pracującymi na 2do2. Mogą dzięki temu zrobić więcej – tymi samymi siłami. W 2do2 jedna osoba koordynująca może poprowadzić nawet kilkanaście projektów!

W organizacjach, które zdecydowały się na 2do2, zarządy wykorzystują również 2do2 jako narzędzie do zarządzania CAŁOŚCIĄ FINANSÓW organizacji. Mają dzięki temu wgląd w bieżący stan finansów swojej organizacji, w stopień postępu wydatkowania w poszczególnych projektach i na innych źródłach finansowania. Mogą też ustalić stan konta i porównać z własnymi danymi.

Aby dowiedzieć się czy organizacje, które wdrożyły narzędzie 2do2 są z nas zadowoleni, zapraszamy do Bazy wiedzy (historie użytkowników) oraz do zakładki „Klienci”.

Bardzo zależy nam na tym, żeby organizacje były zadowolone z 2do2 i regularnie pytamy o ich opinie i ocenę narzędzi i naszej pracy. W zakładce „Klienci” oraz w zakładce „Baza wiedzy” znajdziesz opinie użytkowników, oraz dłuższe historie jak 2do2 wsparło działania konkretnych organizacji. W ewaluacji nasi klienci wystawili nam ocenę 4,94 w 5-cio punktowej skali!

Jesteśmy dumni, że jedna z najczęstszych ścieżek, jaką trafiają do nas nowe organizacje, to polecenia od zadowolonych organizacji, które już korzystają z 2do2!

Informacje o aktualnym cenniku znajdziesz w zakładce Cennik.

Aplikacja jest samofinansującym się przedsięwzięciem non-profit. Od powstania 2do2 utrzymujemy serwis z opłat organizacji użytkujących 2do2 Dzięki temu 2do2 pozostaje stabilne i niezależne od grantów.

Dzięki zbieranym opłatom za licencje opłacamy bieżące koszty prowadzenia aplikacji, bieżącą obsługę informatyczną, serwery z odpowiednimi zabezpieczeniami, a także nasz super zespół help-desk, który jest stale do waszej dyspozycji.

Koszty aplikacji zostały tak skalkulowane, aby zawsze wynosiły mniej niż 2% budżetu rocznego waszej organizacji.

Na naszą pracę patrzymy systemowo. Chcemy, aby narzędzie 2do2 wspierało rozwój III sektora – wasz rozwój! Dlatego najmniejsze organizacje mają dostęp do 2do2 ZUPEŁNIE BEZPŁATNIE, dwa kolejne progi cenowe to również cena promocyjna (poniżej kosztów dostarczenia).

7-dniowy okres próbny

Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, jak działa 2do2.

Spotkaj się z konsultantem

Po rejestracji otrzymasz zaproszenie na indywidualne, bezpłatne konsultacje. Podczas 45-minutowego spotkania online nasz konsultant omówi potrzeby Twojej organizacji oraz przedstawi najważniejsze funkcjonalności 2do2

Bezpłatny Help-desk.

Nasi konsultanci odpowiadają są do Waszej dyspozycji odpowiadając na bieżąco na pytania.

Załóż konto testowe!